„Svetové zákulisie“ v priebehu mnohých storočí vytvorilo a priviedlo do dokonalosti rôzne metódy  odstraňovania spoločenských organizácií a hnutí (vrátane politických strán), ktoré im buď nevyhovujú z hľadiska životných ideálov, ktoré šíria medzi masami, a preto sú pre „zákulisie“ nebezpečné, alebo ktoré už svoju úlohu v danej historickej etape splnili a „zákulisiu“ nejako prekážajú. To sa týka jak štruktúrne organizovaných hnutí, tak aj neorganizovaných más ľudí, ktorých zaujala idea s veľkým spoločenským významom. Týka sa to aj svetských ideológií, aj náboženských vieroúk a kultov.

„Zákulisie“ na celom svete sleduje vznik takýchto ideológií, znalostí a na ich základe vznikajúcich organizácií, po čom dôkladne skúma ich podstatu a obsah, a hodnotí ich z hľadiska možného rizika pre ten systém ideálov a životných hodnôt, ktorý „zákulisie“ ľudstvu vštepuje, t. j. hodnotí ho z hľadiska biblickej koncepcie riadenia.

Ak „nové“ učenie zapadá do hodnotového systému „zákulisia“, t. j. do biblickej koncepcie, tak „zákulisie“ buď nebráni v jeho ďalšom rozvoji a šírení, alebo koriguje samotné učenie a jeho činnosť tak, aby fungovalo efektívnejšie z hľadiska podpory ideálov biblickej koncepcie a foriem jej existovania.

Ak nové učenie nezapadá do hodnotového systému a foriem realizácie biblickej koncepcie, tak „zákulisie“ prijíma „náležité opatrenia“, ktoré majú za cieľ odstrániť hoc i potenciálne nebezpečenstvo (pre ich vlastný systém) zo strany jak tohto učenia, tak aj organizácie, ktorá bola na jeho základe vytvorená alebo len vzniká. Podrobne si o tom čitatelia môžu prečítať v jednej z kníh KSB, ktorá sa volá „O imitačno-provokačnej činnosti“[1]. Nájdete ju na našom webe kpe.ru . Tu si iba načrtneme zopár téz o základných formách a metódach „zákulisia“, ktoré používa na odstránenie hrozieb pre biblický systém, hrozieb obsahujúcich nové ideológie a na nich založené organizácie.

1. Prekrútiť zmysel nového učenia tak, aby pracoval na biblickú koncepciu.

„Zákulisie“ v tomto dosahuje majstrovskú zručnosť. Veľmi dobre chápe, že novú informáciu, ktorá sa v spoločnosti objavila, nie je možné úplne odstrániť. Zato je ju možné oklebetiť, prekrútiť a prispôsobiť k tomu, aby slúžila na podporu jeho záujmov a úloh.

Najvýraznejším príkladom v histórii je prekrútenie učenia Ježiša Krista agentom veľrady – apoštolom Pavlom-Šavlom. L. N. Tolstoj vo svojom článku „Prečo kresťanské národy, a najmä ruský, sa dnes nachádzajú v žalostnom stave“ presvedčivo odhalil a dokázal toto prekrútenie. Zato bol vylúčený z Ruskej pravoslávnej cirkvi jej najvyššími hodnostármi. Tomuto prekrúteniu sa venuje viacero kníh v KSB.

2. Zahovoriť hlavný zmysel nového učenia.

Používa sa vtedy, keď sa nedarí nové učenie prekrútiť. Vtedy sa zahovárajú a zamlčujú hlavné myšlienky nového učenia, a do popredia sa pretláčajú tie druhoradé, nepodstatné, ktoré neohrozujú biblickú koncepciu ako celok. Môže ísť o jednu takúto druhoradú myšlienku, alebo o viacero. A po takomto „vytiahnutí“ druhoradých vecí na prvé miesto nasleduje ich začlenenie do systému biblickej koncepcie. Robí sa to prostredníctvom tárania na organizovaných „okrúhlych stoloch“, konferenciách, debatách a ďalších podujatiach pod kontrolou „zákulisia“.

3. Potlačiť rušením (nové učenie).

Táto metóda sa používa súbežne so zahováraním zmyslu. Ak sa objaví nové učenie, ktoré je pre „zákulisie“ nebezpečné, zrazu sa začne objavovať celé množstvo ďalších „zaujímavých“ a „atraktívnych“ učení v tej istej téme, ako je učenie, ktoré sa „zákulisie“ snaží potlačiť. V takom prípade hľadajúci a premýšľajúci ľudia tratia čas na štúdium týchto podvodných učení, nechajú sa nimi pohltiť, po čom je už veľmi ťažké ich „presmerovať do správnych koľají“.

V rádiotechnike sa špeciálne vytvárajú silné rušenia, aby ten, kto potrebuje v éteri nájsť dôležitý slabý signál, ho nedokázal rozpoznať na pozadí silného rušenia. Používajú sa na to špeciálne elektrotechnické zariadenia zvané „rušičky“.

V ideologickej oblasti sú dnes takýmito „rušičkami“ mnohé „duchovné“ učenia, všemožné politické strany bez seriózneho ideologického základu a programov, a samozrejme tiež špeciálne vyškolení „agenti vplyvu“, ale aj „iniciatívni blbci“, ktorí konajú na vlastnú päsť a sú motivovaní závisťou, ambíciami a ďalšími negatívnymi vlastnosťami.

4. Vyvolať u ľudí odmietavú reakciu k novému učeniu alebo zastrašiť ľudí tým, že svojim pozitívnym vzťahom k tomuto učeniu, členstvom v jeho organizácii môžu u nich vzniknúť problémy v zamestnaní, na univerzite, v rodine, že ich môžu „vyhnať“, „ponížiť“, „diskriminovať“, „šikanovať“ atď.

Táto metóda sa používa vtedy, keď sa nedarí realizovať predchádzajúce tri body, o ktorých sme hovorili vyššie, alebo sa používa paralelne s nimi. Cieľom je včas ľudí odradiť od osvojenia si nového učenia a pokusov sa v ňom zorientovať, a tiež zabrániť ľuďom, ktorých táto ideológia nadchla, stať sa členmi štruktúr jej hnutia. Na dosiahnutie týchto cieľov sa v jednoduchších prípadoch používa priama lož, „klebety“ jak o nositeľoch tejto novej informácie, tak aj o informácii samotnej. V zložitejších prípadoch sa na zastrašovanie využíva tajná služba, výpoveď v práci, prenasledovanie členov rodiny a iné druhy zastrašovania. Ale! Zakázané ovocie chutí najlepšie!

 5. Postaviť sa na čelo organizácie, ktorá ja vytvorená na základe nového učenia, a odkloniť ju najprv od riešenia hlavných úloh, nasmerovať organizáciu na falošnú cestu, a nakoniec ju rozložiť ideologicky, mravne, materiálne a ďalšími spôsobmi, aby sa celkom zdiskreditovala a prestala existovať.

Používa sa vtedy, keď sa nedarí zrealizovať predchádzajúce body. Uskutočňuje sa prostredníctvom infiltrovaných vyškolených agentov.

6. Zasiať rozpory medzi nositeľmi a šíriteľmi nového učenia, medzi centrálnymi a regionálnymi lídrami, ktorí sa zaoberajú rozširovaním štruktúr nového hnutia.

Dosahuje sa to tak, že do organizácie sú podsúvané lži, klebety a fámy s cieľom vytvorenia atmosféry plnej hádok a sporov. Lži a klebety možno do vytváranej (alebo už vytvorenej) organizácie podsúvať jak zvonka, tak aj zvnútra pomocou špeciálne vyškolených infiltrovaných agentov.

O podsúvanie klebiet a lží zvonka sa tiež starajú vyškolení agenti. Robia to cez členov organizácie, ktorých si vytipujú podľa charakteristických príznakov. A tými príznakmi sú rôzne „ľudské slabosti“: túžba po moci, po kariére, antipatia k niekomu, závisť, bremeno minulých chýb a hriechov, ktoré umožňujú človeka držať „na háčiku“, a pod.

7. Diskreditácia lídrov šíriacich nové učenie a zakladajúcich hnutie.

Realizuje sa takisto šírením fám a klebiet s cieľom pošpiniť lídra, vyvolať k nemu antipatie a zbaviť ho autority medzi kolegami a priateľmi. Robia to buď priami agenti „zákulisia“, infiltrovaní agenti, ale aj ambiciózni „poradcovia“ a „stúpenci“ z vlastnej iniciatívy.

Po tejto diskreditácii nasleduje nastolenie nového lídra podľa bodu č. 5.

8. Psychologická likvidácia lídra.

Používa sa vtedy, keď sa nedarí vyplniť bod č. 7. V takom prípade je líder vystavený cielenému psychologickému tlaku vytváraním okolo neho určitých životných okolností, ktoré ho  „zlomia“ a prinútia „akoby z vlastnej iniciatívy“ odstúpiť, alebo prestať aktívne pracovať a aktivitu len „predstierať“, čím sa stane imitátorom. Lídra je niekedy možné „zlomiť“ až do takej miery, že sa stane provokatérom, t. j. agentom vplyvu.

Existuje veľa rôznych spôsobov psychickej likvidácie: podplatenie, vydieranie, zastrašovanie, ovplyvňovanie cez príbuzných a blízkych atď.

Takto môžu ovplyvňovať nielen samotného lídra, ale aj jeho najbližších spolupracovníkov zaoberajúcich sa teoretickou, ideologickou a praktickou činnosťou.

9. Fyzická likvidácia lídra.

Používa sa len v krajnom prípade, keď všetky predchádzajúce metódy zlyhali. Ide o to, že „globalizátori“ vďaka svojim praktickým skúsenostiam, ktoré nazbierali počas storočí, veľmi dobre vedia, že zavraždený líder sa v očiach svojich stúpencov a budúcich nasledovníkov učenia stáva na mnohé roky (ba aj storočia) mučeníkom za pravú vec, stáva sa akýmsi štítom, nespochybniteľnou autoritou, z ktorej si jeho nasledovníci majú brať príklad. Z pohľadu „zákulisia“ je oveľa účelnejšia a efektívnejšia diskreditácia lídra.

Aj tu existuje veľa rôznych spôsobov fyzickej likvidácie: od „nešťastnej náhody“ až po „ranu istoty“ do zátylku.

10. Úplné zamlčiavanie všetkého, čo je spojené s novou ideológiou, jej šírením a vytváraním organizačných štruktúr.  

Robí sa to vtedy, keď všetky predchádzajúce metódy zlyhali.

Tu sa ráta s tým, že ak v spoločnosti o tomto učení nikto nehovorí, tak bude asi také bezvýznamné, že nemá zmysel sa ním zaoberať. Ráta sa s tým, že „ľudia si čo-to povedia a všetko nakoniec utíchne samo“. Dnes na riešenie tejto úlohy má obrovský vplyv televízia. V našej krajine je televízia plne pod kontrolou „síl Západu“.

Avšak znova platí: „Zakázané ovocie chutí najlepšie!“

Zamlčiavanie je v podstate pštrosím postojom strkať hlavu do piesku, zatiaľ čo všetci ostatní všetko vidia. Nekonečne dlho sa nové učenie zamlčiavať nedá. O to viac v dnešnej dobe, keď existuje internet a funguje Zákon času.

(text je fragmentom z knihy generála Petrova: Tajomstvá ovládania ľudstva 2)

[1] Kniha v elektronickej podobe je dostupná na stránke:

http://leva-net.webnode.cz/products/o-imitacne-provokacni-cinnosti-1-/

2 komentáře

  1. Pštros do písku hlavu nestrká, to je tradovaný mýtus starý kolem 2000 let. V nebezpečí naopak pštros hlavu maximálně zvedá a využívá výhodu celé své výšky (kolem 2.6 m), aby s přehledem viděl, co se děje. Pak případně utíká, je to velmi dobrý běžec (až 70 km/h) 😉

  2. Zatím jsem měl zafixováno, že pro zbavení se nepohodlných (hnutí, ideológií, stran atd.) platí časově lineární postup:
    MLČET – ZESMĚŠŇOVAT – KRIMINALIZOVAT – UZNAT
    Ale obsah článku se jeví také reálně a nic tam nevypadá uměle duplikováno – že by bylo obecně obdobné popsáno jinými slovy.
    Asi o tom budu muset pouvažovat nejen lineárně, ale také plošně nebo i vícerozměrně.

Napsat komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..