Základní pravidla v kostce

  1. Pište prosím stručně a výhradně k věci.
  2. Snažte se psát komentáře jako přihlášený uživatel (vysvětleno níže).
  3. Pokud upozorňujete na text z jiného zdroje, citujte pouze, je-li krátký (jeden řádek, nanejvýš dva). Jinak raději uveďte odkaz.
  4. Pokud překládáte citace textů nebo vyjádření osob, překládejte, prosím, přednostně z jejich originálního znění. Není tedy žádoucí „citovat“ amerického politika z textu ruského komentátora a naopak.
  5. Pokud chcete sdělit něco, co se článku obsahově netýká, zvažte prosím tyto možnosti:
    • napsat mail
    • vyplnit kontaktní formulář
    • napsat vlastní článek nebo příspěvek.
  6. Redakce si vyhrazuje právo ve výjimečných případech komentář smazat, například bude-li komentář útočný, bude obsahovat reklamu zjevně nesouvisející s obsahem článku a podobně. (Jinak dáme každému možnost, aby si udělal veřejnou vizitku svým stylem i obsahem.)

Každý komentář neregistrovaného nebo nepřihlášeného uživatele musí být nejprve schválen redaktorem. Pokud jste tedy zadali komentář, on se vám zobrazil po článkem, ale potom jej nevidíte, nepanikařte. Zřejmě „spadl“ do fronty ke schválení a objeví se teprve až bude schválen.

Systém tohoto webu má zabudovanou ochranu proti spamu. Protože příspěvky nabízející za úžasnou cenu léky pro zhubnutí, špionážní drony a jiné „nepostradatelné“ zboží zpravidla obsahují několik odkazů, bude i váš komentář zařazen jako SPAM pokud obsahuje příliš mnoho odkazů, a tudíž se nebude zobrazovat, dokud jej redakce neschválí.

Komentář, který byl vyhodnocen jako spam, musí být vždy projít ručním zpracováním. Proto se pokud možno vyhněte početným odkazům v komentářích. Pokud je odkaz opravdu zajímavý, ale přitom se nevztahuje k obsahu článku, raději o něm napište krátký příspěvek a dejte odkaz tam.

Jak se vyhnout schvalování komentářů?

  1. Zaregistrujte se jako uživatel a komentáře pište po přihlášení k webu. U přihlášených uživatelů se vyžaduje schválení pouze u prvního komentáře, další komentáře jsou přijaty automaticky (s výjimkou „spamu“, viz výše).
  2. Šetřete s odkazy a do komentářů je dávejte jen tehdy, pokud jsou opravdu nezbytné.