Dovoluji si přetisknout čerstvý příspěvek jedné z mnoha maminek, které dostaly možnost opět přivést své děti do škol a školek. A co školy? Přečtěte, posuďte a hlavně – začněte KONAT. S názorem i postojem maminky se plně ztotožňuji.

FB – Hanka Milí přátelé, cítím potřebu už jen nesdílet důležité informace a příspěvky, ale vyjádřit jasně a čistě svůj postoj.
Co se děje, všichni víme. Že tahle situace nespadla z nebe ze dne na den taky víme. Je důsledkem dlouhodobé, precizní, do detailu promyšlené manipulace tou nejsilnější zbraní – strachem. Uměle vyvolaným, dobře vyživovaným strachem o zdraví a život.
Znělo to před rokem všechno tak dobře a logicky, šili jsme roušky, vařili zdravotníkům, izolovali jsme se, v nejlepší víře dodržovali opatření, byli solidární …… zatímco obluda ve skrytu rychle rostla a sílila a čekala na čas, kdy ukáže svou pravou tvář. Mnozí to věděli dávno, mnohým to bylo jasné od začátku, ale ti byli div ne kamenováni za své „konspirační teorie“. Dnes je všechno, čemu se ještě před rokem říkalo konspirace, pravda a skutečnost. A to stále ještě nevidíme celou tvář té obludy, která vyrostla do neskutečných rozměrů, rozmetá společnost a zuřivě se ohání po všech statečných, kteří zbyli.
S obrovskou bolestí sleduju, co se děje. Rozumím zoufalství a slabosti ustát ten tlak. Rozumím obrovskému existenčnímu strachu. Rozumím strachu z odsouzení zmanipulovanou částí společnosti. Rozumím únavě a beznaději cokoli udělat. Rozumím potřebě rodičů odpočinout si od příšerné online výuky a moct jít znovu do práce. Rozumím touze dětí vrátit se mezi kamarády. Rozumím přání lidí, aby všechno bylo jako dřív a ochotě udělat pro to cokoliv.
Chci ale říct, že to, za čím tak hladově jdeme, je bodlák na tyči, kterou drží jezdec na našem hřbetě. Je to zlý a velmi vychytralý jezdec, který dobře ví, kam nás vede a doufá, že my to neprohlédneme dřív, než budeme na místě. A to, za čím tak běžíme se nám stále nepřibližuje. Bude nám to dáno, až dovezeme jezdce tam, kde nás chce mít. Pak sesedne, a my dostaneme suchý a pichlavý bodlák namísto šťavnaté zelené louky, ze které jsme se nechali odvézt. Věřím, že rozumíte.
Poslušně šlapeme už rok. Přijali jsme ÚPLNĚ VŠECHNA „opatření“ nařízená vládou a dostali jsme dva téměř zničené školní roky, zničené živnostníky, zničené děti, lidi, firmy, rozdělenou zotročenou poslušnou společnost, která kontroluje a udává samu sebe, zničené vztahy mezi lidmi, zničenou důvěru jeden k druhému a k tomu obrovské omezení naší svobody, které ještě zdaleka není u konce.
Chci říct, že jsme v krásném balicím papíru za svou roční poslušnost dostali zabalené hovno. A byli jsme dovedeni do takového stavu vyčerpání a zoufalství, že se teď jako malé dítě radujeme i z toho hovna. A vůbec jsme si nevšimli, že páchne už přes ten krásný papír, maže se nám po rukách a k ničemu není… Je to prostě HOVNO. Na konci dalšího zničeného školního roku jsou nám milostivě předhozeny 2,5 měsíce pofiderní „rotační“ výuky (takže si ten čas nezapomeňte vydělit dvěma a odečíst poslední týden, kdy už se ve škole v podstatě neučí. To vše pouze za podmínky přijetí nepřijatelných a zcela nesmyslných „opatřeni“, která ve svém důsledku poškodí zdraví a duši našich dětí. Zároveň se v nich vytváří úplně nová NORMA. Chceš jít tam, kam jsi měl dřív právo (a dokonce povinnost) jít zcela svobodně a bez podmínek? Tak běž, ale podstoupíš VŠECHNO, co nařizujeme! A nad tím, že ta nařízení nedávají ale vůbec žádný smysl prostě NEPŘEMÝŠLEJ!
Vše bylo oznámeno pouhé 3 pracovní dny před nástupem dětí do škol, aby se nedalo nic dělat, aby se nestihlo nic moc vymýšlet. Aby se nedaly nastudovat možnosti právní obrany a hlavně je použít.
Toto není ŽÁDNÉ ROZVOLŇOVÁNÍ!! Je to TEST POSLUŠNOSTI národa!
Nechci vytvářet boj. Nechci vytvářet rozdělení a svár. Věřím (a také to žiju) v možnost žít svobodně v jakýchkoli podmínkách a věřím v to, že svůj život má v konečném důsledku ve svých rukách pouze každý jednotlivec sám za sebe.
Důvodem, proč píšu tento příspěvek je, abychom si uvědomili, že zodpovědnost za to, kde jsme, nese každý jeden z nás. Kdybychom každý den neřekli své „ano“ všemu, co se za uplynulý rok dělo, nebyli bychom dnes právě tady.

Milí rodiče, není mým cílem někoho obviňovat, všichni jsme něco odsouhlasili a odkývali, ať už ze strachu nebo z dobré víry. Mojí touhou a důvodem, proč jsem sepsala takhle dlouhý příspěvek je POVZBUDIT vás, abyste povstali a řekli své NE celé této situaci. A tím NE mám na mysli jakékoli NE je ve vašich silách a možnostech. Zbývají 2,5 měsíce do konce školního roku (navíc rotačně, zatím). Tento čas už nenahradí zmařený školní rok. Teď je ideální doba „odpovědět v testu poslušnosti národa“ svým jasným NE. Pak nás čekají opět 2 měsíce prázdnin, děti budou stejně zase doma. A v této době, dostatečně dopředu můžeme zastavit věci, které se nám nelíbí, pro další školní rok. Můžeme dát jasně najevo, že příští školní rok chceme pro naše děti celý a bez podmínek.
Moje děti do školy ani školky nenastoupí. Ale rozumím tomu, že ne každý má tu možnost. Můžete svůj nesouhlas vyjádřit i jinak, možností je mnoho. Můžete napsat dopis učitelům, ředitelům škol, starostům obcí. Např. na stránkách https://zdraveforum.cz najdete mnoho inspirací, možností, postupů, a také reakcí lidí v těchto pozicích, kteří už se také brání, tlačí na vládu. Ale bez nás to sami nedokážou.
Poslední možností, kterou může udělat opravdu každý je říct jasné NE uvnitř sebe do prostoru, ve kterém žijete. Prostě nezavírat oči, být bdělí a vnímat, co se deje ve skutečnosti. Pak se vám otevřou konkrétní situace, ve kterých budete moct jednat, i když teď je třeba nevidíte anebo cítíte obrovskou bezmoc. Věřím, že právě toto naše společné, pevné a láskyplné NE má moc pohnout i tou nejbeznadějnější situací.
S láskou a úctou, Hanka

https://zdraveforum.cz

58 komentářů

  1. Pozitivních případů je málo. Nasaďme ve školách PCR testy, žádají odborníci
    Zdroj: https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/testovani-zaku-skoly-koronavirus-pcr-testy.A210413_202213_domaci_mama#utm_source=rss&utm_medium=feed&utm_campaign=zpravodaj&utm_content=main

    Už se ani netají tím, že s tím chtějí pokračovat i příští školní rok, z článku „Epidemiolog Maďar věří, že se na metodu PCR ve školách plně podaří přejít od nového školního roku. Podporuje ji také ministerstvo školství, rozhodnutí je ale na resortu zdravotnictví. „Spolehlivější metoda PCR testů by měla být zapojena v masovém měřítku,“ řekl ministr Robert Plaga.“

  2. Author

    Proces Great reset se rozpadl z globálního na řadu lokálních
    resetů a jeho sluhové se snaží oodálit Den D . Teď je to skutečný osobní a hlavně rodičovský test, pokud se rodiče sehnou, bude soldateska v ČR zuby nehty držet stav a pokoušet se stihnout ještě jeho zhoršení v domnění, že lepší službou dojdou odměny.
    Postupovat jako za protektorátu a zaznamenávat si kolaboranty. A pamatovat si rovněž ty statečné . Obojí budeme hodnotit a obojí vejde do historie a příslušných egregorů.

  3. Hovorila som dnes so sestrou z Holandska. Deti tam chodia do školy už dva mesiace, športujú atd. Žiadne testy nemusia absolvovať ani inú buzeráciu. A o žiadnej disciplíne, v zmysle, oni dodržujú a my nie, nemože byť ani reč. Ako je možné, že u nás uvažujú už dokonca o PCR testoch pre deti? Je jasné, že sa potrebuje niekdo nabaliť, ale prečo práve u nás?

    1. Jak jsem četla, uvažuje se už i o vakcinaci dětí. To už začíná být velmi vážné. Zvlášť po těch zprávách z celého světa o vážných následcích a to ješřtě nikdo neví, jaké se projeví za 1 až x let.
      A dá se předpokládat, že na veřejnost se dostaly jen ty nejhorší případy. Kolik jich je ve skutečnosti, se asi nikdy nedozvíme.

  4. Mě to prostě nedá. Já musím zareagovat na hulvátskej komentář od dusambe k Ludvíkovi.
    Jde o naše děti, milujeme je a chceme je chránit. Souhlas. Proč jsem dříve a vlastně ani teď nečetl statusy o dětech, které trpěly a stále trpí v zemích jen pár set km od našich teplých domovů? Proč nám bylo a je jedno, že ty děti chodily spát do sklepa, že matky nevěděly co jim dají k snídani, kde je umyji. Netekla teplá voda, nefungovalo topení. Byl jsem tam, vím o čem mluvím. A teď nás, bojovníky za zaclonou (včetně mě), to dohnalo. Já si myslím,že i o tom Ludvík psal. A nechápu,co je na tom k nepochopení. Přeju NÁM a vlastně všem mírové nebe nad hlavou

    1. Author

      @Robert Mně to také nedá. Znám @DušanBe osobně a vím, kolik toho jako kantor dělá pro děti. A všechno jen jako táta a velký kamarád dětí. Dnes a denně. Jeho reakci na příspěvek @Ludvík plně podporuji. O Ludvíkovi, na rozdíl od toho prvního, nic o konkrétní pomoci dětem nevím. Patří ke zdejším Spravedlivým spolu s jiným aktivistou. Od nich slyšíme jen to, co by měli dělat druzí, ale o jejich práci ani zmínka. Proč asi ?

  5. Já vidím cestu ven v domácí výuce. Některé maminky už se domluvily i na sdílené výuce a realizují ji.
    Velký bonus bude, že takto vzdělané děti nebudou členy stáda a mají mnohem větší šanci, že z nich vyrostou výjimeční lidé.
    A to za to stojí. Pro své děti a jejich budoucnost nelze udělat více.

      1. Zdravím, doposud jsem byla pasivním čtenářem a zájemcem o znalosti KSB, které jediné mi poskytují určitý kompas k porozumění společenskému dění. Vzdělávání se mě bytostně týká, profesně (školní psycholog) i osobně (matka). Pracuji na dvou školách, poslední týdny v módu, který zde v diskusi někdo několikrát zmiňoval: „Když nemůžeš proces ovlivnit, postav se do jeho čela“. Nicméně i jako vnitřní zaměstnanec školy úzce spolupracující s vedením, mám jen malé možnosti k manévrování. Úrodná půda ve školství byla opravdu připravována dlouho (zmiňme například nedávné navyšování platů), z mnohých učitelů jsou k dnešnímu dni loajální snaživí vykonavači čehokoliv, jakoby se snažili dokázat, že si své teplé místo zaslouží. Přestože i já mám příjemnou, zařízenou kancelář (vlastně dvě, na každé škole jednu), tiskárnu, čističku vzduchu, kávovar… Nezapomínám, že mým klientem jsou konkrétní děti, nikoliv neurčitý systém. V přístupu k očkování jsem v minoritě (na jedné ze škol jsem jediná neočkovaná, a to včetně účetních sedících v kanceláři!), což mi vysloužilo blahosklonné pohledy na poradě. Tento týden jsem nedala dceru do školy, odmítla testování a zastala se rodičů, kteří to mají stejně. Na poradě mě málem ubili čepicemi. Proč to celé píši? Zkouším hledat cestičky, jak být v systému, ale opravdu to, čím dál rychleji, nevyhnutelně vede k mimoškolním, domškoláckým alternativám. Kolem sebe mám mnoho rodičů kteří už touto cestou jdou, nebo ji zvažují. Již brzy pravděpodobně opustím svoji „postav se do čela“ misi (i svoje kanceláře) a plně se přehoupnu do alternativy. Jelikož cítím zodpovědnost za všechny děti, ne jen za své, hodně mě zajímá, co to znamená, že se pracuje na projektu Paralelního vzdělávání. Lze se o tom někde něco dozvědět? Třeba bych mohla nějak přispět, pomoct, podpořit…

      2. Author

        Ahoj Michaelo, díky za nabídku, posílám Ti mailový kontakt.
        Drž se, odpor roste,represe také.paralelní vzdělávání je nultým stádiem Nového vzdělávání . Ty zrůdy si neuvědomily, jak silný společenský disent vzniká.

      3. Jen doplním, že jsem nechtěla naznačit, že by učitele byli špatní, je jich mnoho skvělých. Jen se mi zdá, že mnozí nejsou dostatečně odvážní dělat věci tak, jak je cítí.

  6. Je smutné zjištění, že zrovna čtenáři stránek KOB a DVTR věří v to, že řešení situace s koronavirem ve prospěch občanů spočívá ve využití nástrojů mocenského boje vládní opozice – včetně neodvolatelného ústavního soudu, (která nenese žádnou odpovědnost za řešení situace, ale chce se jakkoli dostat k moci) a vlády (která nese odpovědnost za řešení situace, ale nedokáže to, protože je slabá situaci vyřešit). Nepochybně to dopadne tak, jako všechno v této zemi za posledních 31 let – příjde ještě horší vláda, nežli byly ty předcházející.

  7. A jak by se to mohlo vyvíjet dál? Existuje právní analýza renomované advokátky. V právní analýze jsou osloveny ústavní instituce ve věci sjednání pořádku. Jednou z možností je, že vláda se lekne, a ten svůj právní paskvil stáhne a přepracuje. Pokud ne, tak je to o podání ústavní žaloby. Třeba ji podá paní advokátka, anebo ombudsman. Takže to skončí u Rychetského. Rychetský bude muset stát odsoudit, protože další gumový výklad své ústavy už neustojí.

    Smekám před maminkou Hankou.

    1. Rychetský? Ta korohvička, která se otáčí podle toho, odkud fouká největší prospěch? Který kohokoliv bodne do zad? Ten to nechá tři roky „uležet“ a potom vydá stanovisko, že i Ústavní soud musí „přihlížet ke společenskýnm změnám a pozitivnímu vývoji ve světě“, jak napsal ve zdůvodnění, proč uznal rodný list , kde byli jako dva rodiče uvedeni muži (gayové, Američan a Čech), přestože to česká legisltiva neumožňuje…
      Pochopme konečně , že nelze spoléhat na nikoho – na vládu, parlament, soudy, úřady, podnikatele, úředníkz, právníky, policii – všechno je to propojeno majetkovými, rodinnými a přátelskými vazbami – od obcí až po velkoměsta, od posledního zastupitele až po ministry a poslance. Pokud by dnes byl někdo schopen vyvolat nový Únor (jako ve 48.), muselo by být popraveno za korupci nejmémě půl milinu lidí a další milion poslat do nucené emigrace. Pak by se to tu možná trochu vyčistilo…Najděte si něco od Šlachty, pár příběhů 20 let starých, které se nepodařilo na rozkaz shora dotáhnout a které fungují dodnes…

      1. Výborně. Mám nápad co s tím. Ulehčíme jim to a nebudeme dělat nic.

      2. “Najděte si něco od Šlachty…”
        Šlachtu už jsem si našel.
        Nenamáhej se, Přísaha-ám, že Šlachtu volit nebudu.
        Neměl si po čtyřicítce nechávat přišít ty uši. To je jak Drahošovy brýle…

  8. Uplynul rok a neustále se řeší co kdo nechce, co se které skupině nelíbí a že cokoli vláda udělá je špatně. Mezitím se chlubí jednotlivci, kterým se podařilo „jet ven“ jak je u moře
    a v Alpách krásně. Nechlubí se však tím, jakou variantu koronaviru přivezli zpět do republiky. Takže stíháme mít v ČR i nejnovější druhy. Jsme světoví.
    Za ten rok měli všichni občané možnost namísto neustálé kritiky co vše je špatně, přijít se svým návrhem funkčního řešení situace. A by-li by to návrh rozumný, mnozí by se přidali a tak by bylo vzniklo společné hnutí občanů, které mohlo mít naději na úspěch a které by všichni zvolení politici dříve či později museli respektovat. Jste dospělí, jak si myslíte, že budou reagovat starostové, politici a vláda na dopisy občanů, kteří jsou nespokojeni? Situaci se zavlečením koronaviru do země nezpůsobila vláda ani starostové. Tato ani žádná jiná vláda si se vzniklou situací neporadí, pokud nebude nalezeno pozitivní řešení ze strany občanů. Nikdo neumí koronavir vyřešit, ani u nás, ani v Evropě. Negace není řešení – řešení musí být pozitivní. Nejprve se musíme shodnout na způsobu jak koronavir vyřešit. Negativními dopisy na politiky či ředitele škol, ani odpisem seniorů či zahlcením nemocnic koronavir nevyřešíme.

    1. Vláda opravdu nezavlekla koronavirus do republiky, ale bez velké nadsázky lze říci, že taky neudělala nic proti němu mimo nefungujících opatření. A že by snad vyslechla přání a návrhy lidí? Ani náhodou. Neslyší ani jiné než „své“ vybrané odborníky, ačkoliv by se našli i jiní a na první pohled/poslech/přečtení rozumní a tedy i schopní DOBŘE poradit.
      A porovnat různé návrhy, diskuzí rozhodnout, co je nejvhodnější a ne ode zdi ke zdi podle toho, v jaké náladě se ráno nějaký „odborník“ probudí a napadne ho další nesmysl.
      .
      Vyšlo kupodivu v mainstreamu a rozhodně stojí za přečtení:
      https://www.novinky.cz/domaci/clanek/statistik-komarek-vlada-ma-spatne-radce-nevi-jaka-opatreni-maji-vliv-na-epidemii-40355608

    2. Koronavirus je akce globální nikoliv lokální. Vyřešena bude až se vyřeší problém angloamerické bažiny. Minimálně se nám v Evropě uvolní ruce. Není to o tom, že „nikdo neumí ani v Evropě ani u nás koronavirus vyřešit“. Vůbec ne.

    3. pro SIAR : Vykládáš nesmysly. Kovid je léčitelný. A vědí to jak aktivnější hledající občané, tak „odborníci“. Jen se to fašistům, satanistům a jejich slouhům nehodí do krámu.
      Profesor Beran přišel s řešením (Isoprinosin + plán efektivních opatření). Bylo to zamáznuto a je to opakovaně ignorováno. I Babiš, který jeho návrh zpočátku nadšeně kvitoval, dostal asi přes prsty. Profesor Torok a ostatní ohledně Ivermectinu taky dělají záslužnou práci.
      Oba způsoby léčby jsou ale alespoň neoficiálně uplatňovány některými lékaři. Sláva jim.
      Presstituti trestuhodně kolaborují.
      Dále jsou možností antimalarika, Hydrochloroquin, Artemisinin.
      Ale nehodí se to. Víme / tušíme komu .
      Jako třešničku na dortu ohledně účinného a levného léčení, dostupného každému, dávám tyhle odkazy:
      https://www.e-regena.cz/covid-19-lze-zlikvidovat-pomoci-cds-a-velmi-ucinne/
      https://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Na-covid-existuji-i-jine-lecebne-postupy-o-kterych-se-ale-nemluvi-Predni-odpurce-ockovani-odhalil-recept-A-nejen-to-647923
      Mohli bychom se ptát, proč to GP vůbec připustil, aby se v Bolívii účinně léčila celá země a ještě si to uzákonila.
      Odpovědí je asi víc. Jedna z nich je, že si dělá možná alibi před HNR, že informace přece k dispozici byly.
      Druhá (méně uvěřitelná) možnost např. je, že jihoamerický trh není pro farmazločineckou lobby tak výdělečný jako jinde.

      1. Aj keď trošku mimo téma, podelím sa so skúsenosťou s prekonaním ochorenia, PCR testom posúdeného ako britská mutácia. U nás sa veľmi osvedčilo nechať prebehnúť horúčku, nenasadili sme antipyretiká. Ochoreli traja členovia rodiny, všetkým hneď na začiatku ochorenia vyskočila horúčka cca 39 C, (bolesť tela, bolesť v krku po troch dňoch). Brali aj Isoprinosine, pripravený sme mali Ivermektín, ten nebolo treba. Dostatok tekutín, spánku, vitamíny. Za týždeň deti bez príznakov, manžel vykašliava. Nedokážem posúdiť, nakoľko zabral Isoprinosine, dcera dostala Isoprinosine neskor, po prebehnutí horúčky bola druhý deň bez teplot).

      2. Author

        Popisuješ chřipku , v letošním roce přejmenovanou na modernější hit COVID.

      3. Áno, a pokiaľ chrípku „spraví“ prirodzená imunitná reakcia organizmu, tak u kovidu by to mohlo byť rovnako.

    1. Takových článků je všude plno a před volbami jich bude ještě násobně, ale aby někdo přišel a řekl, chlapi, založíme buňku, vytiskneme letáky, pozveme lidi, vysvětlíme, o co jde nebo ti rodiče a učitelé – to ne – každý v skrytu duše cítí, že by mu mohlo jít o pověst, pár facek za rohem, práci, případně o kejhák či rodinu a couvne. Jenže bez toho – osobní odvahy a odpovědnosti – to prostě nepůjde.
      Napsat výlev ala paní Hanka na kob forum je jedna věc a stoupnout si před školou před lidi, říci, jak na to a co je potřeba a hlavně : já udělám to, ty to a ty zase tohle a přesvědčit ty lidi, že tak to prostě musí být, je něco úplně jiného. Vím o čem mluvím, prošel jsem si tím v 89 a před volbami 2017. Přidá se opravdu málokdo, všichni jsou zalezlí ve své pevnosti a každý čeká až co ten druhý.
      Ta pevnost se jmenuje pohodlí, sobectví, lhostejnost, zbabělost, strach… jednoslovným názvem KONZUM!

  9. Dobrá. Toto všechno všichni (většinou a dávno) víme. Ale CO KONKRÉTNÍHO mohou a musí udělat rodiče + UČITELÉ?

    V první radě se všichni, nejlépe na rodičovskén sdružení, DOMLUVIT. Tak, aby rodiče a škola táhli za jeden provaz. Sám jednotlivec nic nezmůže, navíc budou názorově roztříštění.
    Domluvit se, dát to písemně zřizovateli školi, školní inspekci a ministerstvu.
    My, rodiče dětí navštěvujících tu a tu školu, vám sdělujeme, že odmítáme nařízená nesmyslná opatření a po dohodě s vedením školy a pedagogockým sborem bude výuka probíhat tak a tak. Podle §xx,§yy, §zz, zákona č. , zákona č. a zákona č. nejste oprávenění tato opatření nařizovat a jejich plnění vyžadovat. Podle článku xy Ústavy Čr nejste oprávněni atd.
    Podepsáno 123456 rodičů dětí a VŠICHNI učitelé školy.
    Na vědomí předseda vlády
    prezident republiky, předseda poslanecké sněmovny, ministr školství. okresní ředitelství Policie ČR.

    Takhle nějak by to mělo začít, pokračovat a fungovat.
    Pamatujme, že pouze V JEDNOTĚ je síla!!
    A každého kazisvěta chytit za límec a vykopnout do Brusele. Vlasta.

      1. Správněji „jsou úmyslně a účelově rozdělováni“. A daří se to.
        Je vidět, že v oboru manipulací pracují opravdoví profíci. :-(((

      1. Nepodporuj mě a nenásleduj, ale postav se před školu ve své obci…

  10. Nevím, zda se mám „smát“ či „brečet“ Kde jste všichni byli ty desítky let, kdy od roku 1989 u nás docházelo a dochází k cílevědomému a systematickému zničení našeho státu, likvidaci našeho hospodářství, zdravotnictví, školství, kultury, zemědělství, jeho obranyschopnosti, atd.atd. Čemu se teď „divíte“ ? Žijete snad pořád v představě, že ti, kteří nás do tohoto stavu dostali, nás z něho nyní dostanou ? Současná situace na našich školách je pouhým vrcholem neustále se potápějícího se ledovce…

    1. Author

      No, snad máme právo vědět, kde si byl i Ty, Ludvíku. Nebo se cítíš být jediným Spravedlivým ? Každý z nás má kus viny v sobě, a na rozdíl od tebe, se i Hana ke svému díly viny i hlásí.
      V rozpočítávání „..na koho to slovo padne..“ není východisko.

      1. Byl jsem tam, kde jsem byl celý život – přes 50 let jsem dělal zeměměřiče a pozemkové úpravy, převážně v terénu mezi lidmi. A nebylo, není a nebude nikdy jednoduché…

    2. Ludvíku, a víš vůbec, co jsi právě napsal? Já snad nevěřím tomu co čtu. Jsi opravdu tak natvrdlý nebo co?! Paní Hana na Facebooku vyjádřila smysluplný názor. A Ty!? Ty jsi napsal … To snad nemá ani cenu komentovat. Máš právo na svůj názor, neberu Ti ho, ale stejně tak můžu říct, že jsi pěknej *****. Ty Tvoje komentáře už fakt nezvládám číst. Toto je vrchol. Pokud nejsi schopen něco vytvořit, pokud dokážeš jen bezobsažně komentovat, tak přemýšlej, jestli má Tvůj komentář vůbec smysl psát. Ale jak Tě znám, asi ani nepochopíš tento příspěvek a budeš se divit…

      1. Hlavně, že vy vše správně chápete…

      2. Author

        @DušanBe Tento druh „soudců z lidu“ stojících za záclonou a pozorujících střet na ulici – ti tu byli vždy. Je to národní český kolorit. Na ulici vyšli, až když bylo rozhodnuto s tím, že oni bojovali za tou záclonou. A hodně nahlas! Přiznat si vlastní hloupost a podíl na zavinění maléru nepovažuji za slabost, ale naopak – poučení. Jen po něm nebudu své chyby opakovat. K některým komentářům ani nemá smysl dávat reakce. Za těmi komentáři stojí konkrétní lidé konkrétních mravních kvalit, které jsou zvenčí neovlivnitelné.

  11. Tak pravdivé a jasné. V tomhle boji jde totiž o to nejcennější. Nejde jen o peníze a zničené živnostníky a zhoršení školní výuky a ani.o zavřená kina a bazény a nemožnost cestovat. Jestliže totiž dovolíme zničit našim dětem zdraví, což testy a roušky spolehlivě udělají, tak si přestaneme vážit doma sebe. Naše děti musíme chránit. A nechat je dusit v rouškách nebo v nebezpečných respirátorech., dobrovolně..to je tragédie. Podvolíme se totiž zlu, prohrajeme a nebudeme žít v Pravdě ani pravdivě a dobře a čestně. Naše svědomí nám stejně nakonec nedovolí žít spokojeně, protože cena…chodit do školy a testovat děti jedovatými tyčinkami..cena za vyučování je příliš vysoká. Moc si přeji, aby se rodiče domluvili a podnikli takové kroky, aby se zastavilo tohle šílenství..jinak to nelze nazvat.

      1. Moje děti už mají děti. Oni musí bojovat. Já bych to udělala. Já už můžu jen šířit informace a podporovat.

Napsat komentář