Ulož to: https://uloz.to/tamhle/zbI5CYNOdzXE#!ZGV4LmR2ZwMyMwp4AQV4MGAyAGNjMHILrzEzZwyIpT9PDwHjMD==

VKontaktu:

https://vk.com/video351663392_456239320

(Soubory s titulky zde: https://uloz.to/tamhle/Svu5j1UBnVvA#!ZJH3ZQR2AQplBQL5AwV2AQD4ZmL1AHS2Iz54oaWAraSJDzDjAt==)

K tomu velmi dobře zpracovanému videu bych jen dodala, že pokud něco víte o řízení, nemůžete nad tím jen tak mávnout rukou třeba s námitkou, že se prostě umělci řídí módou, a proto si ta jejich vystoupení byla v mnohém podobná. Móda je jednou z metod bezstrukturního řízení, vyvolávání trendů v umění také. To znamená, že mnozí z těch umělců, kteří se na té černé mši podíleli to ani nemuseli dělat uvědoměle, tj. účelově sledovat jisté cíle. Stačí jim naznačit, co je v trendu, co je módní a oni už sami popustí uzdu své fantazii a vám potom stačí vybrat ty, co nejlépe prošli vaším castingem do umně zkombinovaného finále, které zhlédnou milióny lidí netušící, co to provede s jejich nevědomím/podvědomím.

Uvedu ještě vypovídající úryvek ze Základů sociologie od vnitřního prediktoru SSSR – díl pátý:

Kromě toho můžeme na základě znalosti sociologie a zákulisní politologie dneška i minulosti předpokládat, že dost velká část kreslených filmů produkovaných na Západě byla vytvářena pod kuratelou znalců z oblasti společenských věd, psychologů ze CIA a dalších tajných služeb s cílem debilizace budoucích pokolení ve státech, jež si USA podřizovaly v průběhu realizace globalizace podle biblické koncepce a při vytváření Pax Americana.

Jak ukazuje analýza vzájemných vztahů „elitářské“ státnosti a společenství umělců, spisovatelů, filmových scénáristů a režisérů, prostě profesionálů, pod jejichž vlivem se v mnohém formuje mentalita společnosti, procházejí všichni tito profesionálové a aspiranti na to, že se jimi stanou, svého druhu castingem, často skrytým, neformálním (například na různých těch přátelských „sešlostech“), a výsledkem je, že:

  • jedni získávají možnost tvořit jakoby svobodně, tj. bez omezení, na základě té mravnosti a světonázoru jaké mají, neboť jejich mravnost a světonázor, respektive chápání světa leží v mezích mravně-etických norem odpovídajících uplatňované politice;
  • a druhým je taková možnost odepřena buď navždy, nebo na více či méně delší období, nebo do změny politiky státu v některé z oblastí.

Tento systém řízení, kdy je přes uměleckou tvorbu ve všech jejích variacích ovlivňováno chápání světa (světonázor) ve společnosti a v sociálních skupinách, ze kterých se skládá, není postřehnutelný, hodnotíte-li život společnosti v krátkých časových intervalech, ale je velmi těžké ho přehlédnout, hodnotíte-li historicky dlouhodobější časové intervaly života společnosti a rozvoj kultury; a obzvláště, jestliže se zaměříte na určité osobitosti životopisů samotných tvůrců uměleckých děl, okruh jejich společenských styků a znáte teorii „šesti stisků rukou“, podle které dva náhodné lidi v současné společnosti dělí / spojuje řetězec lidí, kteří se navzájem znají, dlouhý maximálně 6 lidí: viz obr. 9.4-1 – díl druhý tohoto kurzu (schéma dálkového řízení lídra, které je na něm znázorněno, platí i pro činitele z umělecké oblasti).

V podmínkách fungování takového systému skrytého „castingu“, selekce a vyzdvihování „velikých“ tvůrců uměleckých děl, jsou výjimkou takové okaté případy, jako když byl car Mikuláš I. osobním cenzorem A. S. Puškina, nebo když J. V. Stalin vysvětloval S. M. Ejzenštejnovi, co a jak má být zpracováno ve filmu Ivan Hrozný. K takovým metodám se státní moc může uchylovat pouze výjimečně v případě, že systém „castingu“ nebyl naladěn, nebo selhává právě ve chvíli, kdy je nutné řešit nějaké obzvláště důležité společensko-politické úkoly.

To, co bylo řečeno výše o řízení umělecké tvorby, není žádným konspiračním bludem, ale nevyhnutelným závěrem po přečtení knih: Velká šachovnice. Americká nadřazenost a její geostrategické imperativy od Zbigniewa Brzezinského[1] a CIA proti SSSR od N. N. Jakovleva.

Debilizace dorůstajících pokolení ve státech, které se měly stát a nevratně zůstat pod kontrolou USA v průběhu globalizace podle biblické koncepce a rozrůstání Pax Americana, jehož zformováním měla být zakončena, je vzhledem k řešení tohoto úkolu velmi racionálním krokem, neboť umožňuje zbavit se mnoha problémů, které musí nevyhnutelně nastat, jestliže nová pokolení budou vstupovat do života nezmrzačená mravně a intelektuálně a se zdravou smyslovou soustavou[2].

Zdroj zde: https://ksbzdroje.cz/download/zaklady-sociologie-svazek-5/

nebo zde http://leva-net.webnode.cz/products/zaklady-sociologie-5/


[1] Kniha byla napsána na konci roku 1998 a vysvětluje mnohé s ohledem na ty události, ke kterým od té doby došlo v různých regionech planety, a v podstatě se v ní Spojené státy samy přiznaly, že se dopouštěly zločinů proti Svobodě a Lidskosti. Moskva: Mezinárodní vztahy, 1998 (Brzezinski Z. «The Grand Chessboard. American Primacy and Its Geostrategic Imperatives». Basic Books). Je možné ji nalézt na internetu.

[2] Úryvek z rozhovoru V. Ju. Katasonova – Nejcennějším zdrojem v podmínkách tržní ekonomiky je hlupák: «Mně se velice líbila fráze mého kolegy, který položil studentům následující otázku: „Jaký zdroj je v podmínkách tržní ekonomiky nejcennější?“ Studenti se začali překřikovat, že je to země, pracovní síla, kapitál a tak podobně. A jejich učitel jim odpověděl, že tím nejcennějším zdrojem je hlupák. No a vzhledem k tomu, že příroda je produkuje velice zřídkakdy, pouhé zlomky procenta, je nutné spustit výrobní linku produkující hlupáky. Dnes práce této výrobní linky začíná již ve školce» (Internetová publikace ze dne 30.09.2011: http://ruskline.ru/news_rl/2011/09/30/valentin_katasonov_samyj_cennyj_resurs_v_usloviyah_rynochnoj_ekonomiki_eto_durak).

A přestože hlupák je skutečně tím nejcennějším zdrojem liberálně-tržní ekonomiky, je v uvedeném úryvku chyba: hromadná výroba hlupáků začíná již v etapě předcházející početí.

5 komentářů

    1. Author

      Přestože se píše černá mše, nehledejte v tom žádnou černou magii, ve smyslu kouzlení. Jedná se čistě o bezstrukturní řízení. Problém je v tom, že lidé tyhle věci podceňují, myslí si, že když na ně to „nepůsobí“ (dle jejich názoru), tak to není nebezpečné, a vůbec nevnímají, jak se postupně mění svět okolo nich.

      Doporučila bych vám přečíst si dvě přílohy ze Základů sociologie číslo šest, nejsou nijak moc dlouhé a určitě vám dost napoví. Odpověď na vaši otázku je totiž velice rozsáhlá.

      Ty přílohy se jmenují Příloha č. 8 Politická technologie «Overtonova okna» (To je k té technologii, jak vnutit lidem pro ně dříve nepředstavitelné věci)
      Příloha č. 9 LGBT společenství a internacismus
      (A tady máte konkrétní příklad s ohledem na LGBT společenství, které bylo jedním z ústředních témat té Eurovize)

      A najdete je buď zde:
      https://ksbzdroje.cz/download/zaklady-sociologie-svazek-6/

      nebo zde

      http://leva-net.webnode.cz/products/zaklady-sociologie-6/

  1. Uf, že to bude až takováto blasfemie, tak s tím jsem teda nepočítal. Linkované video je 13-ti minutovým sestřihem celého “šou”, které má na TyTrubce délku 4:11:20. Sestřih jsem viděl, celé jsem to zatím (bohudík) neviděl. Nejsem si jistý, jestli se do toho pustím. Na “Gotthardský tunel” to sice nemá, ale i tak odvedli “velmi slušný” výkon. Za zmínku stojí, že v defilé finalistů zahajovala ČR (Dominika Hašková!), přitom nešlo o abecední pořadí.
    Ještě k tomu sestřihu. Souhlasím s tím, že byly vybrány pozoruhodné momenty. Rusky mluvící komentátorka kanálu “StarLife TV” čte text, který se snaží o výklad toho, co vidíme. Ten výklad musím považovat za šitý horkou jehlou, místy až naivní. V mých očích až zlehčuje to, co je nám na scéně předváděno. Jako bych slyšel MyTechnoLab. K tomu, co vidíme, mi ten mluvící hlas absolutně nesedí, ani intonačně…
    A ejhle, zdá se trefa, zde je link na kanál “StarLife TV”.
    https://www.youtube.com/channel/UC6-k6CtPmg0u31xyiXr_dhQ/videos
    Takže možno posoudit, co je to zač.
    Zde dávám k pozornosti video, kde údajná jediná tvůrkyně kanálu, Olga, oznamuje, že starý kanál byl jútúbem smazán. (Jakže dlouho byl “zablokován” aeronet? Jeden nebo dva dny?)
    https://www.youtube.com/watch?v=0l8xY5I3EUE
    Zde je první “běžné” video na nově založeném kanále, Olga už má o poznání lepší náladu…
    https://www.youtube.com/watch?v=wbOQI5UI544
    A zde si Olga stěžuje, že YT vypnul monetizaci (v souvislosti s “událostmi” na UK) a prosí o příspěvky diváky, protože je jedinou autorkou kanálu, má 2 malé děti a kanál je jejím jediným zdrojem příjmů. Peníze je možně posílat na účet jejího muže (cože?) ve Sberbank. Jak stojí v popisku pod videem.
    Zajímavé budou i její účty VKontakte a na telegramu (tlg se mi nepodařilo otevřít).
    Ссылка на телеграм канал: https://t.me/starlifetv
    Наша группа ВКонтакте: https://vk.com/public199632545

Napsat komentář