Manipulace s dětmi a nevratná poškození. Rady rodičům.
V minulém článku jsme upozornili na to, jak je genderová ideologie protlačována do škol a vůbec do všech sfér života, mimo jiné i organizací, která by se měla starat o veřejné zdraví, a to Světovou zdravotnickou organizací (WHO). Aktuálně prezident Donald Trump ohlásil, že Spojené státy opustí Světovou zdravotnickou organizaci. Ovšem loutky v naší vládě ještě nevědí, jak na všechny změny v postojích americké politiky reagovat. LGBTI+ agenda je dál jejich prioritou.
Ve Spojených státech před několika lety vyvolala rozruch kniha Abigail Shrierové „Nevratné poškození“, která pojednává o tom, jak transgender ideologie na školách a sociálních sítích ničí děti a zejména dívky.
Kniha byla přeložena i do češtiny a původně měla být vydána nakladatelstvím Albatros Media, to se však v reakci na kritiku ze strany různých influencerů rozhodlo knihu nevydat. Následně ale byla kniha vydána nakladatelstvím Bourdon.
Americká novinářka Abigail Shrierová poukazuje na to, že zatímco ještě donedávna byla takzvaná genderová dysforie (identifikace jedince s jiným než se svým biologickým pohlavím) vzácným fenoménem, který se týkal téměř výhradně chlapců, v posledních deseti letech (kniha vydána v USA v r. 2020) se jako „transgender“ po celém světě identifikuje stále více dospívajících dívek.
V knize jsou rozebírány faktory, které mají vliv na rozvoj genderové dysforie. Největší vliv mají podle autorky:
– sociální sítě
– školy
– vrstevníci
Sociální nákaza aneb kdo není na síti, jako by nebyl
Klíčovým pojmem v knize je „„rychlý nástup genderové dysforie“ (rapid-onset gender dysphoria – ROGD). Tento termín zavedla doktorka Lisa Littmanová ve své studii „Zprávy rodičů adolescentů a mladých dospělých, u nichž se projevují známky rychlého nástupu genderové dysforie“.
Littmanová si všimla několika náctiletých ve stejné skupině přátel na sociálních sítích, kteří se začali identifikovat jako trans, a rozhodla se provést průzkum mezi rodiči.
V rozhovorech jí rodiče dětí popsali, že k nástupu genderové dysforie došlo náhle, zdánlivě z ničeho nic, ale v kontextu se zvýšeným používáním sociálních sítí a internetu a současně s prohlubováním přátelství s vrstevníky hlásícími se k trans identitě.
Podle doktorky se genderová mánie šíří nekontrolovaně jako nákaza mezi vrstevníky. Nazývá ji sociální nákazou. Tato novodobá epidemie nemá nic společného se skutečnou genderovou dysforií, ale pramení podle ní zejména ze současné „kultury“.
Na internetu existuje nespočet „trans skupin“ a „trans influencerů“, kteří třeba sami prošli tranzicí a nyní přesvědčují ostatní, že jsou šťastní a že když ostatní podstoupí tranzici, že se tím vyřeší jejich problémy.
Děti, ale hlavně dívky, mohou těmto influencerům uvěřit a po jejich působení se samy „diagnostikují“ jako trans. Od rodičů začnou vyžadovat, aby je oslovovali rodem opačného pohlaví. A totéž vyžadují od přátel.
Podobně jako doktorka Littmanová ve své studii, tak i Shrierová v knize poukazuje na možnost vzájemného ovlivňování v sociální skupině a velkého vlivu sociálního prostředí v rozvoji genderové dysforie.
Autorka popisuje, jak „přiznání“ transgenderové orientace okamžitě zvyšuje společenský status dívek a jak je těžké vrátit se zpět, jakmile jednou udělají první krok k tranzici.
Hodně ovlivnitelné jsou zejména dívky, které jsou nejisté, cítí se osamělé, mají pocit, že nejsou milované, oblíbené nebo že nejsou hezké. Toho umějí různí aktivisté využít a ochotně jim poradí:
„Nejsi hezká ani oblíbená dívka, to znamená že uvnitř jsi skvělý kluk.„
A tyto děti mají najednou na sítích stovky přátel, kteří je podporují a to je hnací motor, který ty děti pohání k nejbrutálnější formě – k tranzici.
Manipulace online
Manipulátoři, kteří s dětmi na sítích pracují, používají např. tato dogmata:
– máš-li pocit, že jsi trans, tak jsi trans
– když si chceš vyzkoušet trans, stahování hrudníku je skvělý způsob jak začít
– testosteron je úžasná věc, může vyřešit všechny tvoje problémy
– pokud tě rodiče milují, tak podpoří tvoji transidentitu
– je v pořádku, když odejdeš od rodičů, kteří tě nepodporují s tvojí novou transidentitou
– nepodpoří – li tvoji transidentitu, pravděpodobně se zabiješ
– podvádění rodičů a lékařů je oprávněné, pokud má pomoci tranzici
– nemusíš se identifikovat jako opačné pohlaví, abys byl trans, můžeš být nebinární.
V českém informačním prostoru funguje na sítích např. transinfluencer s pseudonymem Lenka Králová, vlastním jménem Tomáš Prokopič. V minulosti na něj bylo podáno trestní oznámení za nabádání nezletilé osoby s PAS (poruchou autistického spektra) k získání hormonální terapie nelegální cestou.
Manipulátory najdeme i na klinikách, které provádějí operace změny pohlaví. Abigail Shrierová píše o případech manipulace, kdy na klinikách rodičům sdělili, že pokud nesouhlasí s tranzicí jejich dítěte, tak je dost pravděpodobné, že dítě spáchá sebevraždu!!!
O medicínských rizicích spojených s tranzicí, tj. s hormonální terapií či s chirurgickými zákroky, nejsou děti ani jejich rodiče často informovány.
Rady rodičům
V této přetechnizované době je těžké čelit „sociálním nákazám“ u svých dětí, ale když vám jde o zdravý vývoj dítěte, tak musíte udělat i nepopulární kroky u dítěte.
Abigail Shrierová doporučuje rodičům:
1. Nedávejte dítěti smartphone, aby mohlo trávit hodiny na sociálních sítích, kde různí influenceři „pomáhají“ vašim dětem k objevování jejich transindentity.
2. Nepodporujte genderovou ideologii v rámci vzdělávání svého dítěte. Buďte ve střehu a sledujte, co se ve škole děje!
3. Vy i vaše dítě chraňte své soukromí. Nezveřejňujte informace o sobě na sociálních sítích.
4. Mluvte se svým dítětem pravidelně, zajímejte se o jeho aktivity, o jeho problémy, čím žije, co ho těší, co ho trápí. Najděte si čas na SPOLEČNÉ činnosti. Děti potřebují pozornost od svých rodičů a když ji nemají, tak hledají podporu někde jinde.
5. Ubezpečujte své dcery, že být ženou je krásné. A chlapce podporujte v tom, jací báječní muži z nich rostou!
6. Při prvním náznaku indoktrinace jednejte RYCHLE!
7. Jak jednat? Fyzicky odvést své dítě z prostředí, kde se to děje!
8. Vyjměte dítě z vrstevnické skupiny, která to podporuje, včetně internetových skupin.
9. Nevzdávejte se své rodičovské autority! Neustupujte!
Podle Martina Jana Stránského (profesora a lékaře s desítkami let zkušeností v oblasti neurologie) 74 % dnešní české mládeže, stráví v průměru až 9 hodin denně sledováním sociálních sítí. Už v 8 letech se některé děti seznamují na internetu s pornografií. Je těžké uvěřit, že mezinárodní organizace Unicef (Dětský fond Organizace spojených národů), vyzývá k většímu přístupu dětí k pornografii. Zřejmě je důležité sexuálně traumatizovat co nejvíce dětí, aby to usnadnilo jejich zneužívání.
„Fungujeme mezi sebou na obrovské vzdálenosti stejně jako mravenci v mraveništi. A taková bude i naše budoucnost. Bude tady kastovní systém, ve kterém nadnárodní firmy budou vlastnit a vymýšlet technologie. Pod nimi budou ti, kteří to budou prodávat. A pak budeme my všichni ostatní,“ píše Martin J. Stránský.
Nová generace je podle něj poznamenaná emoční křehkostí, úzkostí a touhou po úspěchu bez dovednosti, aniž by tušila, že dosažení osobního štěstí souvisí nejvíce s počtem skutečných (nikoliv virtuálních) kamarádů a s překonáváním překážek. Jejich emoční křehkost často vede k depresi a úzkosti z kdejaké překážky, neúspěchu a nepřízně, jak dosvědčí přepracovaní dětští psychiatři.
Nenechme děti napospas virtuální realitě!!!
K poslední větě článku: Nenechme děti napospas virtuální realitě!!!
Bohužel pro vrcholek sociální pyramidy, globální „elity“, globální prediktor, nadnárodní „elity“… každý si je může nazvat, jak chce, je cílem, dostat všechny lidi do virtuální reality a nejslabší článek společnosti jsou děti, a proto svůj nápor celosvětově směřují především na školství, na jeho digitalizaci, ale nejen na něj…
Malá ukázka z toho, jak to probíhá v Rusku. Nikdo si ale nemůže oddychnout, že tam, protože ta agenda je celosvětová, stejně jako cíle globalistů:
Prvky DIGITÁLNÍHO VZDĚLÁVACÍHO PROSTŘEDÍ jako základ pro vybudování kastovní společnosti:
Personalizování vzdělávací dráhy
Už dříve od různých úředníků padaly návrhy, aby se začalo s experimentem, kde by známky za školní předměty byly nahrazeny „hodnocením osobnosti“ a ratingy. Dokonce již byly vypracovány principy a systémy umožňující sbírat různé informace o dětech. Vymysleli pro ně i zvučné názvy: POTOK („personalizovaná vzdělávací dráha v otevřených kolektivech“) a ROST („rozložené hodnocení v systému talentů“).
K čemu jsou dobré personalizované vzdělávací dráhy? O podstatě těchto drah nikdo z úředníků nikdy nemluvil, stačí jim tvrzení, že je to neuvěřitelně skvělé a musí to být urychleně zavedeno do vzdělávacího procesu. Kromě obecných slov o tom, že všechny děti jsou různé, a proto musí být ke každému zvláštní personální přístup, který bude spočívat v unikátním souboru učebních předmětů pro něj, nic víc říci nedokážou. Žádné jiné důvody a argumenty nemají. Obecná myšlenka je taková, že se všechny děti musí učit různým způsobem, aby se odhalily všechny individuální schopnosti každého konkrétního žáka. Mimochodem, to samé se teď tvrdí i o vysokoškolském vzdělání. Jak to ale zorganizovat v praxi z metodického hlediska, nikdo neví a nedokáže srozumitelně vysvětlit.
Pro mnohé rodiče samotný nápad takovéto individuální výuky dítěte zní dost přitažlivě. Ve skutečnosti to, co nám nabízejí v podobě takových drah, nemá nic společného s personalizovanou výukou. Jde o to, že individuální vzdělávací dráha se liší od personalizované výuky, ve které si dráhu své výuky stanovuje sám studující, tím, že v tomto případě se na formování vzdělávací dráhy podílejí pedagogové.
Jenže v navrhované variantě se mluví výslovně o tom, že ani pedagog ani sám studující nebude stanovovat dráhu výuky. Řeč je o tom, že tyto dráhy bude určovat umělý intelekt a přesněji ti, kteří ho programují. To znamená, že dráhu výuky dítěte a tím v podstatě i jeho další osud má stanovit jakýsi program, založený na nám neznámých algoritmech a neznámo kým.
Přitom nám nikdo neříká, jak tyto algoritmy mají fungovat, a na základě jakých kritérií a kam povedou dítě. Ani v jediném dokumentu, ani v jediné oficiální zprávě nikdo nemluví o podstatě těchto drah. Nic konkrétního z nich nelze dostat. Všechno vysvětlují obecnými frázemi typu: „Je to všechno pro vás a kvůli vám.“
*Komentář: Hlavní hrozba vycházející z takové organizace vzdělávacího procesu spočívá v tom, že jednotný vzdělávací prostor státu bude rozdroben. To vytváří podmínky pro atomizaci společnosti, a hned poté ke vzniku sociálního napětí, vnitřních konfliktů a k rozpadu státu. Navíc rodiče zcela přicházejí o možnost kontrolovat informace vkládané do vědomí dítěte. Nebudou už moci kontrolovat kvalitu získaného vzdělání, míru osvojených znalostí a návyků. Tj. proces výchovy a výuky přejde zcela do rukou „digitalizátorů“ a majitelů globálních IT gigantů.
Navíc se při detailním prostudování všech dostupných dokumentů týkajících se daného procesu ukazuje, že ohlášené cíle „digitalizátorů“ neodpovídají jejich skutečným záměrům. Problém je v tom, že v rámci systému POTOK mají v plánu shromažďovat různorodé informace o každém dítěti, jaké získává znalosti a návyky. Tyto údaje se mají shromažďovat o všech studujících nejen v jejich třídách nebo škole, ale i z dalších vzdělávacích zařízení, například z technoparků, olympiád, z různých kroužků včetně sportovních. Všechny výsledky, úspěchy i neúspěchy dětí, mají být podle záměru digitalizátorů shromažďovány v jejich individuálním elektronickém spisu (v „digitálním portfoliu“), který na ně bude zaveden už v předškolním věku.
Zdroj: https://fulledu.ru/news/4648_v-stolichnom-departamente-obrazovaniya-predlozhili.html