Dovoluji si přetisknout čerstvý příspěvek jedné z mnoha maminek, které dostaly možnost opět přivést své děti do škol a školek. A co školy? Přečtěte, posuďte a hlavně – začněte KONAT. S názorem i postojem maminky se plně ztotožňuji.

FB – Hanka Milí přátelé, cítím potřebu už jen nesdílet důležité informace a příspěvky, ale vyjádřit jasně a čistě svůj postoj.
Co se děje, všichni víme. Že tahle situace nespadla z nebe ze dne na den taky víme. Je důsledkem dlouhodobé, precizní, do detailu promyšlené manipulace tou nejsilnější zbraní – strachem. Uměle vyvolaným, dobře vyživovaným strachem o zdraví a život.
Znělo to před rokem všechno tak dobře a logicky, šili jsme roušky, vařili zdravotníkům, izolovali jsme se, v nejlepší víře dodržovali opatření, byli solidární …… zatímco obluda ve skrytu rychle rostla a sílila a čekala na čas, kdy ukáže svou pravou tvář. Mnozí to věděli dávno, mnohým to bylo jasné od začátku, ale ti byli div ne kamenováni za své „konspirační teorie“. Dnes je všechno, čemu se ještě před rokem říkalo konspirace, pravda a skutečnost. A to stále ještě nevidíme celou tvář té obludy, která vyrostla do neskutečných rozměrů, rozmetá společnost a zuřivě se ohání po všech statečných, kteří zbyli.
S obrovskou bolestí sleduju, co se děje. Rozumím zoufalství a slabosti ustát ten tlak. Rozumím obrovskému existenčnímu strachu. Rozumím strachu z odsouzení zmanipulovanou částí společnosti. Rozumím únavě a beznaději cokoli udělat. Rozumím potřebě rodičů odpočinout si od příšerné online výuky a moct jít znovu do práce. Rozumím touze dětí vrátit se mezi kamarády. Rozumím přání lidí, aby všechno bylo jako dřív a ochotě udělat pro to cokoliv.
Chci ale říct, že to, za čím tak hladově jdeme, je bodlák na tyči, kterou drží jezdec na našem hřbetě. Je to zlý a velmi vychytralý jezdec, který dobře ví, kam nás vede a doufá, že my to neprohlédneme dřív, než budeme na místě. A to, za čím tak běžíme se nám stále nepřibližuje. Bude nám to dáno, až dovezeme jezdce tam, kde nás chce mít. Pak sesedne, a my dostaneme suchý a pichlavý bodlák namísto šťavnaté zelené louky, ze které jsme se nechali odvézt. Věřím, že rozumíte.
Poslušně šlapeme už rok. Přijali jsme ÚPLNĚ VŠECHNA „opatření“ nařízená vládou a dostali jsme dva téměř zničené školní roky, zničené živnostníky, zničené děti, lidi, firmy, rozdělenou zotročenou poslušnou společnost, která kontroluje a udává samu sebe, zničené vztahy mezi lidmi, zničenou důvěru jeden k druhému a k tomu obrovské omezení naší svobody, které ještě zdaleka není u konce.
Chci říct, že jsme v krásném balicím papíru za svou roční poslušnost dostali zabalené hovno. A byli jsme dovedeni do takového stavu vyčerpání a zoufalství, že se teď jako malé dítě radujeme i z toho hovna. A vůbec jsme si nevšimli, že páchne už přes ten krásný papír, maže se nám po rukách a k ničemu není… Je to prostě HOVNO. Na konci dalšího zničeného školního roku jsou nám milostivě předhozeny 2,5 měsíce pofiderní „rotační“ výuky (takže si ten čas nezapomeňte vydělit dvěma a odečíst poslední týden, kdy už se ve škole v podstatě neučí. To vše pouze za podmínky přijetí nepřijatelných a zcela nesmyslných „opatřeni“, která ve svém důsledku poškodí zdraví a duši našich dětí. Zároveň se v nich vytváří úplně nová NORMA. Chceš jít tam, kam jsi měl dřív právo (a dokonce povinnost) jít zcela svobodně a bez podmínek? Tak běž, ale podstoupíš VŠECHNO, co nařizujeme! A nad tím, že ta nařízení nedávají ale vůbec žádný smysl prostě NEPŘEMÝŠLEJ!
Vše bylo oznámeno pouhé 3 pracovní dny před nástupem dětí do škol, aby se nedalo nic dělat, aby se nestihlo nic moc vymýšlet. Aby se nedaly nastudovat možnosti právní obrany a hlavně je použít.
Toto není ŽÁDNÉ ROZVOLŇOVÁNÍ!! Je to TEST POSLUŠNOSTI národa!
Nechci vytvářet boj. Nechci vytvářet rozdělení a svár. Věřím (a také to žiju) v možnost žít svobodně v jakýchkoli podmínkách a věřím v to, že svůj život má v konečném důsledku ve svých rukách pouze každý jednotlivec sám za sebe.
Důvodem, proč píšu tento příspěvek je, abychom si uvědomili, že zodpovědnost za to, kde jsme, nese každý jeden z nás. Kdybychom každý den neřekli své „ano“ všemu, co se za uplynulý rok dělo, nebyli bychom dnes právě tady.

Milí rodiče, není mým cílem někoho obviňovat, všichni jsme něco odsouhlasili a odkývali, ať už ze strachu nebo z dobré víry. Mojí touhou a důvodem, proč jsem sepsala takhle dlouhý příspěvek je POVZBUDIT vás, abyste povstali a řekli své NE celé této situaci. A tím NE mám na mysli jakékoli NE je ve vašich silách a možnostech. Zbývají 2,5 měsíce do konce školního roku (navíc rotačně, zatím). Tento čas už nenahradí zmařený školní rok. Teď je ideální doba „odpovědět v testu poslušnosti národa“ svým jasným NE. Pak nás čekají opět 2 měsíce prázdnin, děti budou stejně zase doma. A v této době, dostatečně dopředu můžeme zastavit věci, které se nám nelíbí, pro další školní rok. Můžeme dát jasně najevo, že příští školní rok chceme pro naše děti celý a bez podmínek.
Moje děti do školy ani školky nenastoupí. Ale rozumím tomu, že ne každý má tu možnost. Můžete svůj nesouhlas vyjádřit i jinak, možností je mnoho. Můžete napsat dopis učitelům, ředitelům škol, starostům obcí. Např. na stránkách https://zdraveforum.cz najdete mnoho inspirací, možností, postupů, a také reakcí lidí v těchto pozicích, kteří už se také brání, tlačí na vládu. Ale bez nás to sami nedokážou.
Poslední možností, kterou může udělat opravdu každý je říct jasné NE uvnitř sebe do prostoru, ve kterém žijete. Prostě nezavírat oči, být bdělí a vnímat, co se deje ve skutečnosti. Pak se vám otevřou konkrétní situace, ve kterých budete moct jednat, i když teď je třeba nevidíte anebo cítíte obrovskou bezmoc. Věřím, že právě toto naše společné, pevné a láskyplné NE má moc pohnout i tou nejbeznadějnější situací.
S láskou a úctou, Hanka

https://zdraveforum.cz

58 komentářů

  1. Author

    Zmíněný článek je autentickým přepisem příspěvku paní Hanky na sociálních sítích. Je to uvedeno v záhlaví, já jsem to zveřejnil a přidal k tomu jen název. Tolik fakta.
    Z Tvých komentářů už vyplývá jen hluboká osobní nenávist vůči mně jako autorovi . Ostatně, skóre v počtu článků je výmluvné Boletus 14 a Vlasta NULA. Máš co dohánět. Takže zhodnocení těchto dvou posledních komentářů od Tebe ponechám ostatním. Jak vidíš, tak tady prostor pro věcnou debatu máš, ale bohužel ho z důvodů osobního intelektového limitu nevyužíváš. S tím Ti ale nepomohu, asi budeš muset jít debatovat do okresního přeboru a nikoliv na fórum lidí studujících a využívajících Koncepci . Anebo si založit vlastní ANTI kob-forum.

    1. Na to je jednoduchá odpověď. Pokud radnice ředitele odvolá, musejí rodiče svolat mítink, přijít s CELÝM učitelským sborem na radnici a říci: My učitelé (všichni) odcházíme spolu s ředitelem. A rodiče: My rodiče učitele a ředitele podporujeme a jako voliči vám dáváme za úkol zajist okamžitě plnou výuku našich dětí za podle zákona. Pokud to neuděláte, podáme na vás žalobu a v příšětích vlobách ani nekandidujte. atd.
      Znovu a znovu: učitelé a rodče MUSEJÍ táhnout za jeden provaz. Jinak nic nezmůžou…

      1. Author

        Tys to pochopil po svém jako selské povstání v 18 .stoleti . Právně je v jiné pozici ředitel ( je jmenován)a má nedělitelnou kompetenci vůči škole, do které mu nemůže zasáhnou zřizovatel přímo . Škola má vlastní právní subjektivitu .Pokud chce zřizovatel změnu, musí odvolat ředitele (na základě rozhodnutí zastupitelstva města) a instalovat nového poslušného.
        Učitelé jsou zaměstnanci školy, jednají se zástupcem zaměstnavetele (ředitelem) a mohou ho buď jako jeho podřízení podpořit (peticí), ale nemohou „odejít“. To by museli realizovat jen výpověďmi na vlastní žádost. Tedy by šli PROTI řediteli, kterého ale naopak chtějí podpořit. Trochu si to Vlasto srovnávej v hlavě, než sáhneš po vidlích a cepu a vyrazíš do revoluce. Tohle organizátoři majdanů velmi dobře ovládají a už to mnohokrát předvedli.
        Rodiče jsou „zákazníky“ školy a jejich právní prostor je úplně jiný. Mohou změnit školu anebo opět podpořit ředitel sepsáním petice vůži zastupitelům

        1. Mňa zaujalo to spojenie walfdorská škola. Bral som to ako alternatívu k bežným školám, ale aj na tú alternatívu má nakoniec štátna mašinéria dosah a ak nebude šéf/riaditeľ poslúchať, tak ho vymenia za poslušného. Ako získať základné vzdelanie mimo systému, aby sa mohlo dieťa dostať k vyššiemu vzdelaniu a neskôr sa uplatniť v živote?
          Dorazila má veta z článku (užitočného idiota), že rodičia s testovaním detí problém nemajú a deti to vnímajú ako spestrenie.

  2. Posúďte sami. Prírodovedecká fakulta Karlovej univerzity ako povinná osoba podľa zákona o slobode informácií mala zodpovedať nasledovné:

    Uviesť citáciu z publikovanej vedeckej práce, kde by bola vedecky správnym spôsobom popísaná izolácia nového koronavírusu do homogenity správnymi vedeckými metódami.
    Ak taká publikácia neexistuje, na základe akej vedeckej publikácie zodpovedajú sekvenácie údajného koronavírusu novému koronavírusu v stave, ako sa bežne vyskytuje v prírode.
    A tu sú odpovede:

    Jedná sa o špecializované odborné otázky.
    Existuje na nich medzinárodný konsenzuálny názor, ktorý nie je vo vlastníctve povinného subjektu a ani ho povinný subjekt nemá k dispozícii.

    https://akw.sk/covid-19/podla-karlovej-univerzity-v-prahe-je-veda-viera-modlime-sa/

    https://www.resetheus.org/2021/04/13/muze-byt-konsensus-nakazlivy/?

  3. Asi o tom víte,ale co neinvazivní testy ?
    Není to řešení, vím, ale snad by to mohlo trochu zmírnit situaci.

    Na webu ministerstva zdravotnictví je velký seznam povolených testů včetně slinto-testů.

    https://www.mzcr.cz/seznam-antigennich-testu-pro-ktere-vydalo-mz-vyjimku/

    Co zkusit vyžadovat nebo v nejhorším zakoupit od těchto parazitů co se na tom přiživují.

    Nic moc, ale lepší než děckám cpát špilky do nosů.
    Snad se to někomu bude hodit. :-/

Napsat komentář: Vlasta Zrušit odpověď na komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..