„Už se to s konečnou platností vymklo zpod kontroly. Roky jsme to snášeli a bránili se, ale teď bereme své děti ze škol a opouštíme město. Zašli příliš daleko. Zbláznili se!“

Megyn Kellyová je jedním z nejzajímavějších, nejznámějších a v dnešní době nejskandálnějších jmen americké žurnalistiky. Za posledních několik let jste určitě alespoň jednou zaznamenali vzestupy i pády její kariéry na televizních a filmových obrazovkách. To ona dělala rozhovor s Putinem v březnu roku 2018 pro televizní kanál NBC. A již v říjnu ji z tohoto kanálu propustili za „rasistické výroky“: ve vysílání svého programu Kellyová prohlásila, že považuje za přípustné použití divadelního líčení „blackface“, jde-li o známé postavy (když například Othella hraje bílý herec).

To ona se na kanále Fox News osmělila vyjádřit svůj podiv a nesouhlas, když sílící boj se všemi druhy diskriminace překonal všechny meze a začalo se mluvit o tom, že Santa Claus by měl být černý. Brzy se ale ukázalo, že černý Santa, ještě nebyl tou poslední překonanou „mezí“, že to může být ještě daleko horší. To o ní v roce 2019 natočili film Skandál,

který se stal trhákem, kde se trio výrazných blondýnek (Margot Robbie, Charlize Theron a Nicole Kidman) se vším svým hereckým zápalem a vítězící politickou korektností pomstilo a ukázalo, k jakému odpornému sexuálnímu obtěžování dochází ve sféře americké televize. Kdo by si byl pomyslel, že úspěch filmu je ještě nepředvídatelnější, než odvysílání mimořádných zpráv, a že jen několik měsíců poté s třeskem nastoupí „černé životy“, které „jdou důležité“ a blondýnky budou tvrdě a nenávratně ostrakizovány?

Hnutí BLM válcující nevybíravě a bez soudu všechny americké pilíře, válcující na své cestě v jedné vlně mozky, obchody i reputace, již v prvních měsících svého triumfálního pochodu otřáslo celým světem. Obzvláště velké napětí to vyvolalo ve státech, které dosud to proslulé americké paradigma tavicího kotle (Melting pot) praktikovaly bez problémů a teď se najednou na ně žene tíživá lavina sebebičování a poklekání se skloněnou hlavou.

Ze všech konců planety – od Evropy do Austrálie – se do médií začaly hrnout zprávy o propouštění pedagogů z univerzit, kde se v mžiku vynořili bdělí aktivisté poukazující na nekorektní učitelské výroky a světonázory. Jeden odmítnul černým studentům vylepšovat známky, jiný zase měnit program v souladu s požadavky černého auditoria.

Tyto vášně na nějakou dobu trochu utichly, protože příval těchto novinek v informačním poli úspěšně přebilo téma pandemie koronaviru a prezidentské volby. Jenže tyto BLM „čistky“ nade vši pochybnost ve všech oblastech amerického života probíhaly dál. A samozřejmě to nemohlo minout ani školy. O školkách nejspíše ještě teprve uslyšíme.

Silou svého nárazu „bomba“ od Megyn Kellyové překonala všechny předchozí skandály a bezesporu se stane tím bodem zvratu v dějinách soumraku americké civilizace. Zatím jen zůstává nejasné, v jakou stranu se ta situace zvrátí. Televizní moderátorka zveřejnila v sítích a okomentovala ve vysílání oficiální dokument šířený v amerických školách a konkrétně v elitní newyorské instituci, kde se učí její synové. Jde o apel jedné ze známých aktivistek hnutí BLM – výkonné ředitelky orleánské sítě veřejného vzdělávání Nahliah Webberové. Její výzvu čtou dětem na hodinách a dávají jim její kopie, aby se ji doma učily.

Je přeplněná takovými pasážemi jako: „V každé skupině bílých žáků spí policista-zabiják. Jak můžeme považovat bílé za normální, když černí umírají jako mouchy jejich agresivníma zločinnýma rukama? Je nutné svolat národní konference a psát knihy o „bílé patologii“ ve školách. Bílé děti musí být převychovávány od plenek, protože jsou prosyceny rasismem a učí je znásilňovat černá těla bez jakékoliv lítosti a následného potrestání za to, čeho se dopouštějí.“

Tyto teze jsou ještě z těch nejmírnějších. Další z upřímné úcty ke svým čtenářům citovat nebudu.

Text tohoto apelu jeho autorka předem v červenu zveřejnila ve vzdělávacích internetových novinách pod titulkem: „Jestli skutečně chcete změnit život černých, změňte výchovu bílých dětí“. Zkuste se zamyslet, jak byste reagovali vy, kdyby vám vaše dítě po takovéto „učební hodině“ přineslo ze školy podobný dokument a mělo za domácí úkol naučit se ho nazpaměť?

Megyn Kellyová, která před jistou dobou založila vlastní Devil May Care Media, vyprávěla o tomto apelu v jednom ze svých internetových videí z řady The Megyn Kelly Show, a prohlásila tam, že se svým manželem berou děti ze školy a opouštějí New York. Tuto senzaci by bylo plně možné hodnotit jako úplné a veřejné „spálení mostů“, kdyby sama novinářka několikrát důrazně neupřesnila, že ona sama „nemá příliš pravicové názory“, ale je již zcela udolaná tím „levičáckým šílenstvím“, které zachvátilo už i školy: „Já nepodléhám ideologii, a v některých věcech sama zastávám levicový centrismus. Většina mých přátel jsou liberálové a já sama pocházím z rodiny demokratů. Ale teď již překročili všechny myslitelné meze.“

A poté to moderátorka přece jen nevydržela a vyslovila to, čím začíná tento text: „Zašli příliš daleko. Zbláznili se!“ Soudě podle toho, jak přituhuje a z výstřednosti posledních zpráv to vypadá, že vůbec nepřeháněla.

Jelena Kondratěva-Saľgero

Poskytuje to obrázek o americké realitě, které se oficiální média vyhýbají, a také je to skvělým učebním materiálem pro žonglování pojmu pravice versus levice, ve kterém je ovšem vždy „čirou náhodou“ levičáctví připisováno všechno, co může skutečné levicové ideje znemožnit a diskreditovat. Oni jsou totiž ty levicové ideje vlastně o spravedlivém životě pro všechny, a tím že se vždy vše žene do extrému, se kyvadlo vychyluje ode zdi ke zdi a nedává se prostor lidem na „pravici“ a „levici“ najít tu lidskou střední cestu, která by uspokojila většinu a znemožnila menšině parazitovat.

http://voicesevas.ru/news/55692-belye-pokidayut-nyu-york.html

12 komentářů

  1. Author

    Zde se téma dotýká výchovy dětí, doporučuji si přečíst tento článek:
    http://www.novarepublika.cz/2020/11/z-diplomovych-praci-sexualni-reakce-zen.html

    Z komentářů:
    Pane Bubáku, u každé práce je uvedena fakulta. Jde o Fakultu sociálních studií. Její absolventi jsou velmi preferováni v ČT. Uplatnění najdou výhradně v „neziskových“ organizacích, hájících menšiny všeho druhu, inkluzi, zvířata, migranty, emigranty, …, V těchto „neziskovkách“ se platy pohybují na úrovni specialistů v oboru ekonomie nebo IT. O výrobě ani nemluvě. Dále jsou jich stovky na různých ministerstvech, kde hlídají rovnost pohlaví (prý jich je i 100 a více), ochranu těch menšin a zpracovávají různé studie, které si pak posílají mezi sebou. Samozřejmě se všichni pyšní titulem Bc. a Mgr. Univerzity Karlovy. Té univerzity, která byla založena r. 1346 jako první za Alpami a prví ve střední Evropě. Kde rektory byli M. J. Hus nebo Jan Jesenius. Ale jestli je vám toto málo, tak so můžete vygůglit např. diplomovou práci „Genderové stereotypy v Knížce Ferdy mravence“. Tam to Ferda schytal i s broukem Pytlíkem! A nebo „Genderový rozbor filmu „Sněhurka a lovec“ (fantasy pro dospělé na téma klasické pohádky). Ferda byl za Bc., ale Sněhurka už za Mgr. Inu Je to jiný level než Pytlík pro mrňata. A zejména se koukněte na metodologii, jakou autorky těchto veleděl použily a také oponentury. A bude vám jasné, kam naše země směřuje a proč mají Piráti takový rating.

    1. Je třeba tyhle pomatené netáhla vymést z veřejných funkcí železným koštem. V tomto jsem optimistou a věřím, že nadcházející krize a rozklad EU se o ně už „postará“. Rovněž piráti „zazářili“ jako bolid, a o to rychleji teď v ekonomické recesi pohasnou. Stále totiž platí, že z h…a bič neupleteš.

      1. Máš pravdu, že část jich asi procitne pod tíží tlaku prostředí, ale zase tak moc napravených neočekávám. Vyrostli v konkrétním prostředí, kde o ně bylo materiálně dobře postaráno a moc se od nich nepožadovalo atd. Někteří nikdy nedospějí a vinu za svou vlastní neschopnost, lenost, nízkou morálku, … budou svalovat na společnost/systém, který jim znemožní bezpracně parazitovat. Takže, pokud teď vše dobře dopadne, do budoucna budou tvořit zárodek na další překocení společnosti (nový disent).

  2. M. Kelly je podle jejího relativně krátkého působení dobře vybraný „krtek“ v naprosto zabahněné mediální scéně USA . Výrazná ,hezká,velmi razantní – ideální enfant terribble .
    Zaměření tvorby rasového fašizmu od nejmladší části populace – to je známý postup /tuším Sun´C – chceš-li porazit nepřítele , zmocni se výchovy jeho dětí/ . Takže u nás bude asi na tapetě nikoliv BLM , ale Brown Likes Matters . Ty „black“ tu zatím nejsou, ale brownů je tu přehršel .

    1. Děti už jsou pod soustředěným útokem i u nás (tolerance ke všem nenormálnostem, přepisování dějin, politický aktivismus v nezralém věku, …). Proč jsou asi učitelé tak protěžováni? Jejich hlavním úkolem je převychovat/indoktrinovat nám děti, nikoliv vzdělávat. Kontrola úrovně znalostí žáků prakticky neexistuje. Neříkám, že tak činí všichni, ale ti vděční a bojící se o své místečko ano (sami ztracení nebo líní skutečně učit, protože to je náročná a zodpovědná práce). Někteří by nejraději již zůstali u distanční výuky navždy.

      1. Author

        No, nevím nakolik jsou učitelé protěžováni, ale vím z praxe, jak některé nutili si dělat dodatečnou nástavbu, aby je téměř v předdůchodovém věku z těch škol nevyhodili. A protože se náhodou jednalo o učitelku dějepisu, tak vím, že musela držet hubu a krok, když jezdila do té školy v krajském městě a leccos zkousnout. Nakonec jí nevzali závěrečnou práci, protože tam necitovala toho největšího debila, co byl v přijímací komisi a neuvedla tam jeho jméno. I když si myslím, že zřejmě ani obsah, i když se asi držela hodně zpátky, nebyl podle jeho gusta. Šlo o práci o koncentrácích a ona si aktivně vyhledala nějaká fakta v archivech.
        A on mezi jiným v hodinách stačil pomluvit i Fučíka.
        Problém je, že teď už asi opravdu bude v důchodu a nastoupila nová, mladá generace vykovaná takovými kádry a ona sama sotva měla nějaký prostor s těmi dnešními osnovami ty děti naučit něco kloudného. Tady máte v praxi využití čtvrté priority pro převzetí řízení na té druhé. Potom stačí počkat, až se vymění dvě tři generace a dějiny jsou někde úplně jinde…

        1. Omlouvám se za malou jazykovou poznámku, která není k věci, a kterou, prosím, neberte osobně – měl jsem ji „na jazyku“ už dávno.
          Slovo „protěžovat“ ve smyslu „zvýhodňovat, podporovat“ je nesmysl, vzniklý možná v padesátých letech nepochopením české podoby francouzského slova „protegé“ (trpný rod minulého času slovesa „chránit“) a jeho zdánlivou podobností se slovy jako tíže, těžký (odtud významový posun k „prosazovat vahou“ funkce nebo společenského postavení).
          Původní význam počeštěného francouzského slova protežé byl (a vlastně stále je) tedy „chráněnec“, ovšem ten byl díky ústupu znalostí francouzštiny časem takřka zapomenut. V jakési nešťastné chvíli z něj kdosi (tipuji, že novinář) udělal sloveso „protežovat“ (bez háčku na e!), tedy chránit, ve smyslu, který by se rusky dal vyjádřit výrazem „давать крышу“, a z toho jsme došli zvukovou podobností až ke konečnému posunu do podoby „protěžovat“.

          1. Author

            Omlouvám se, ale chráněnec není nic jiného než „protěžovaný“ člověk, ať už je to odvozeno od slova chrániti, či tíže, takže jeho význam zůstává jednoznačný. Jde o někoho komu je nadržováno, komu se dostalo něčeho víc než lidem jeho úrovně. Navíc je nesmysl lpět na nějakých rádoby jednoznačných významech, protože jazyk se neustále vyvíjí, vznikají nová slova, nové významové odstíny. Důležité je, jak lidé význam toho slova chápou a já ho chápu stejně jako Buran. A chápou ho tak i jinde, například v Německu – slovo protegieren odvozené od slova protegé znamená podle slovníku cituji: protěžovat, ochraňovat, nadržovat (komu), přát (komu), dávat přednost, podporovat…

          2. Dovolím si na tomto místě složit hlubokou poklonu adminovi, za dokonalou znalost francouštiny a ručtiny a jejich vztahu ve zmíněném tématu. Ač velmi daleko od České republiky vzdáleností, zdaleka ne tak daleko duševně. Stále čtu české zprávy a někdy žasnu, jindy se divím, jindy nechápu. Nicméně Vás web mě velmi zaujal, především svojí kultivovaností. Bravo! Jako JUDr miluji prokázaná fakta a rád s nimi pracuji a rád je hodnotím ve vztazích.

        2. Ano, staré kvalitní učitelské kádry (lidi) nahrazují mladými s psychikou nejčastěji bio robot nebo démon. V aktuální situaci, kdy řada lidí přišla o příjmy nebo se jim ztenčily, patří učitelé mezi šťastné, kteří mají jistotu 100% platů a dokonce slib dalšího růstu mzdy (někde jsem zachytil, že průměr by měl být v blízké době 40 tis). Porovnejte to se situací živnostníků, dělníků ve fabrikách, ale i střeních řídících kádrů ve firmách v soukromém sektoru. Zde se očekává pokles mezd, max. stagnace. Při absenci nároků na výsledky (absence ověřování znalostí žáků, nejasné a nedodržované osnovy rozsahu studia,…) se z toho stává „ideální povolání“ pro chytráky. A to je dle mého názoru cíl, natahat do učitelského sboru svoloč, které děti nejen nic nenaučí, ale jen je poškozuje negativním příkladem. Kladnému vztahu k dětem a praktické pedagogické dovednosti + chuť děti skutečně něco přínosného naučit, to si z pedagogických VŠ nikdo neodnáší. Další faktor je obecný pokles úrovně a požadavků na VŠ. Takže je to jen další nástroj, jak vyřadit starší, kteří byly vychováni za socialismu a už svůj pohled na svět nezmění. Ze střední generace znám příklady učitelů, kterých si vážím za jejich snahu a výsledky něco děti naučit, ale kteří byli donuceni korigovat svůj „politický“ postoj. Tkal je silný, hlavně v poslední době.

          1. Tí starší, vzdelanejśí učitelia aj tak žiaľ vekom pôjdu do dôchodku
            a teda v tom to nie je.

            Zvyšovanie platov učiteĺom, ako také, je ok.
            Učitelia tvoria budúcnosť (vychovávajú deti)
            a treba, aby tam iśli tí najlepśí, najśikovnejśí ľudia,
            akých spoloČnosť vyprodukuje, aby bol na tie miesta silný konkurenčný tlak.

            Kľúčové je samovzdelávanie a utrhávanie si doslova minút svojho života,
            v rámci boja o tento život = zabezpečenia rodiny bežného človeka,
            na to, aby sa mohol svojim deťom venovať a ich ako rodič
            i vzdelávať i vychovať.
            Ina všetok materiálny nadštandard, i drobný,
            stráca zmysel.
            Radśej viac svojho času dať deťom, ako robote, peniazom.
            Čas je to najdrahśie, čo tu máme
            (ćo im dať môžme a máme)
            a peniaze ho určite nevyvážia.

            Peniaze sú vśak tiež prostriedkom
            a ak sa rozumne použijú
            aktívnymi, vedomostí riadenia znalými obćanmi..
            Knowledge is THE power

Napsat komentář: Buran Zrušit odpověď na komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..